Saturday, 28 July 2012

UNTUK 3 TAHUN..

Terasa cepat masa berlalu....sudah hampir 3 tahun aku merantau keluar dr ngeri sendiri...tiada ape yg beza kerana masih lg di atas bumi negara tercinta....masih lg dipayungi dgn awan yg sama...

zaman knk2 sudah berlalu...terasa diri da makin besar pjg..tp akal msih lg dangkal...trus trg aku ckp..dlm masa 3 thun ini adalah tahun yg agk sukar buat aku..malah mungkin thun2 yg akn dtg lg dasyat dr ape yg aku bayangkan....

aku msih mengharapkan utk 3 thun akn dtg adlah stu perkara yg baik akn berlaku...bak kata org tua2..bukan senang nk senang.. nak susah senang...

p/s : Selamat Berpuase kepada semue umat Islam di dunia ini...semoga segala amalan kita diterima oleh Nya..=)..peace..




No comments:

Post a Comment

Lain dari lain punya cerita

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...