Wednesday, 18 April 2012

Sabar menanti..harapan ku musnah...

Suatu ptg yg nyaman lg bersih indah dan permai tnpa ade sbrg perhimpunan bersih mahupun kotor.. watmende ko ckp gini....pe jadah mengkarung ni eh...ok whatsoever aku beriya mengada nk tulis mende ni....

ko pehal????
ok2...lekluuu...ok..back to the story...aku balik je dr keje ptg tu..kirenye dlm pkul 2.30 pm la...sbb aku keje shfit pg hari ini..so trnmpak ade alien2 yg dok keje mengambil dara org..aku pun da lama x bg dara aku...

haa...mule la tu dok pikir bende mencarut...aku sokmo je menderma dara @ bhsa sopan nye menderma darah bile ade je pihak dr pusat derma darah dtg kt spital ni..so aku pun cam excited je nk g derma sbb lame gile barbie x pegi derma kan..

so..aku decide balik ostel dlu sbb nk amik buku derma drh aku....so mcm biasa la..jln2 terkedek dan tersipu2 g balik...fuhh..da la panas terik xde spe yg bangsat baik hati nk bg pnjm pyung..so...smpai je blik..nmpak roomate aku dok ats katil x tukar2 baju lg..bau pun cam haram jadah sedap je kan...

so..aku ckp kt die nnti teman aku g derma dara tau..die pun angguk2 geleng ngn aku...pastu die ckp nnti sat...nk tggu sorg lg kwn die sbb diorg nk g balik spital nk g cari keje aka nk menyiapkan cross yg x siap2 lg...watdehall??

so..aku pun angguk2 dan geleng2 gak la kt die..so dlm masa tgh tggu tu..kitorg dok sembang la pasal menderma dara ni..aku pun excited la cite kt die kebaikkan yg ko dpt stlh derma dara ni....bla...bla.....

lame gak ak tggu....ketiak pun da bau sate da...last2 aku ckp kt roomate aku..kalo cmtu aku nk g mkn ubat sat la..sbb last week bru je aku amik ubt antibiotik sbb mata aku ni sakit akibat infeksi yg bnyk keje kt wad,,,.

puiihh...

yg mmg tetibe je tgn aku terselak muke surat blkg buku derma dara tu..dan kt situ tulis anda layak menderma jika anda sihat hari ini..bla..bla...dan tetibe aku terbaca anda layak menderma jika tidak mengambil ubat seperti antibiotik dan alkohol...watdehall???

puiiii...

punye lame ak tahan nk g berak semata2 nk derma dara..alih2...aku x jadi derma....puihh..
sakit ati teman..

korg pahe dop????

p/s : da seminggu x berak..huwaaaa....saborrr jela...

**ni gila punye org..





10 comments:

  1. alahaii..keisannya..xpa2 len waktu ada lagi..

    husna x pernah derma lagi sebab takut jarum..hak3..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ..mcm gigit semut je..x sakit lgsung...hihihiihi...

      Delete
  2. Sayangnya~ Pasal termakan ubat je. Tak apalah, nak derma boleh je p spital je terus :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. syg sgt2.....kalo x mmg da g derma da..huhuhu,,,

      Delete
  3. hahahaha lucu..lain kali selak dulu buku tu.. baca rule sebelum nak menderma..

    ReplyDelete
  4. ingat masa kau kira nak derma dulu masa stdy.. sekali dah tempat ambil darah tak jadi pula... faham2 saja la napa...haahhaha

    ReplyDelete
  5. ayat bukan main lagi kan?haha entry awk ni mcm awk ni budak medic ja,budak medic takut derma ka?ahhaha

    #apapun cool kat sini..sy follow ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...sy cume tukang buat air je kt hospital ni..kekeke..=)

      Delete

Lain dari lain punya cerita

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...