Sunday, 1 April 2012

Hati kita...tapi bukan milik kita....

Bismillahirahmanirrahim....
Syukur hari ini keadaan berjalan seperti yg diharapkan..
Planning smlm ialah pergi ke TS...ok..bukan Times Square ye..The  Store je...
so mcm biasa berjln dgn kwn..usha2 brg..smbil shopping skit...
so wktu tgh mkn kt KFC...kwn aku yg duk sebelah aku ni dok msg je...bukan stu tp dua fon beb..ok..xpe..mungkin fon utk msg mak die yg lg stu tu utk msg abe die...hihihi..

Bile da balik bilik aku tertanye2...hmm...bila lg plak aku nk merasa ade abe ni..hihi..blum ade yg berkenan dan megusik jiwa, jantung dan kalbu lg...huhu...bila la nk rasa cinta ngn abe ni kan..

Korg pun pernah rasa mcm tu kan..mcm aku gak..jgn riso..sbb itu semua lumrah...msti ade perasaan ingin mencintai dan dicintai trutama dr abe2 syg ni..Allah telah jdikan perempuan tertarik pd llki dan lelaki trtarik pd prmpuan...jd x slh kan..cume caranya je perlu betul.. tp bersyukur la sape yg single lg tu sbb Allah tlh buat hati kita utk tidak mencintai org yg msih blum halal buat kita..Allah da rancang baik punye buat kite..Allah telah bagi pinjamkan hati kat kita...hati yg tlh diberikan kepada kita di suruh utk dijaga dgn baik..dgr ceramah td..buat dosa ckit stu titik hitam terpalit kt hati kita..kalo lama2..jd pe??..perghhhh....

Bersyukur la kalo anda masih blum berupaya utk mencintai lelaki yg belum halal buat anda pada masa skrg kerana Allah nk buka kan hati kita utk mencintai si lelaki yg sah begelar suami..Allah akan terbit dan bukakan hati kita rasa cinta, syg dan kasih yg mendalam setelah anda sah mnjdi isteri sang suami...sbb tu bercinta sblum berkahwin ni kekal lama ...bak kata entry di blog Tg Farrah Waheeda

Single??? well Allah is looking at you right now and saying ; I'm saving this person for someone special..

Amacam..cute je kan..so jgn sedih pd yg single...pergi la ke Tg Farra Waheeda kalo korg borink2...bnyak perkara yg buat kita sedar setelah baca entry beliau....





 p/s : da beli buku Ustaz Azhar Idrus..syok.....winkwink..
 

2 comments:

  1. xpe single.. x serabut.. xpayah pening2 nk jaga ati org.. nanti bila tiba masanya MR.Right tu aku mncul punya

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes ..thats right...xpyh ssah hati sbb stiap org mmg da ade jodohnye msg2...cume lmbt dan cpt je...=)

      Delete

Lain dari lain punya cerita

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...