Sunday, 15 April 2012

Bakal imam ku seorg pilot????

Bismilahirrahmanirrahim...

Bakal suami ku seorg pilot...sebab ape aku pilih pilot sbb encem kan..lagi2 pakai bju uniform..smart gitu....pastu kaya plak leh g travel jauh2 kan...pastu...bla bla bla...ya..imaginasi utk bersuamikan pilot sgt2 tggi.....

gmba ikhsan dr pakcik google...

So smlm aku tgk cite landasan cinta kt tv3..yg slot cerekarama tu..ok..best cite tu...kelakar...dan mungkin akan membuatkan ramai wanita2 di luar akan berangan2 terlebih..bak kata watak nisha lakonan tasha shila dlm cite tu...x salah nk berangan kan..alih2..mmg betol dpt suami pilot....

tapi...itu semua dlm cite je..btol dop...rase nye mmg pekerjaan akan menjadi keutamaan dlm memilih calon suami..yela nak cari yg btol2 kukuh kewangan nye....cmne nk sara hidup kan..??( dlm ati aku nk dpt suami cikgu..kekeke..)

tp itu semue cite je...mmg kite akn berangan nk laki mcm ni la mcm tu la..tp jodoh kite hanya Dia yg tahu....drpd berangan nk dpt suami pilot..doktor...engineer...baik kita berdoa supaya suatu hari nnti kita akn dipertemukan dgn bakal imam kita yg mmpu mmbimbing kita ke Jannah...peace no war..sekadar pandangan drpd aku yg blum jumpe jodoh lg..hihihi..=)

gamba ikhsan dr pakcik google..

p/s : suke watak Attar dlm cite 7 petala cinta...





5 comments:

  1. tu la yg excited, Allah dh sediak suprise utk kita saper imam kita nnti, harapnya lelaki yg leh jdik imam la, x pndai bawak kpl trbg pown tkpe

    ReplyDelete
  2. hehehe...yup..btul tu..xpandai bwk kpl terbang pun xpe kan..janji leh jd suami yg soleh...

    ReplyDelete
  3. Haha. Gagah perkasa bah pilot kali. Yala. Biasa pandu kapal terbang. Tak gayat kot di atas awan. .Hahaha

    ReplyDelete
  4. hahaha...susah kalo laki pilot....sokmo jumpe awek cun..kekeke...

    ReplyDelete
  5. Tak salah kalau berangan mengiringi doa mana tau kut-kut jadi kenyataan kan ?? tapi takut cemburu lah ,, ye la ,, kadang terfikir .. 'ada ke Pilot nak pandang kite ?? Dah hari-hari menghadap stewardess yang cun molek jelita anggun lawa' ala..hai ... tapi kite pun teringin nak bersuamikan pilot , sebab dulu saya nak jadi Pilot tapi saya tau tak kesampaian sebab rabun :'(

    ReplyDelete

Lain dari lain punya cerita

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...