Tuesday, 6 March 2012

Hari ni, esok, lusa,...lps tu apa????

Bismillahirahmanirrahim....
Alhamdulillah..hari ini aku masih lg dpt menggerakkan jari jemari aku utk menaip...Syukur..

Memandangkan ade 3 hari je lagi aku duk kt kampung..[ sbtu ni da nk balik kl..huhu...]..so aku pun mengambil kesempatan bersantai dgn parents aku..[ cian parents aku duk umh berdua je sbb semue ank duk merantau..huhu..]...so pagi td smpai mlm aku dok berborak ngn diorg..hihi..[ kami sembang tp ade break juga..hihi..]..so tetibe smbil borak tu ade plak persoalan..jeng3..hihi..




Ayah : esok lusa kome da nk balik...meh mkn puas2..nnti kat sne susah nk mkn..duit pun kdg2 minx kt mak..ni mkn puas2..


Aku  : [sambil tersengih2..dlm hati..mcm tau2 je..]..yela ayah..kt sne mkn mahal..sbb tu duit pun xde..


Ayah : hmm..tulat bru nk balik kan..??


Aku :???? [ smbil tgk ayah aku ]..hari ini..esok..lusa..tulat..lps tu apa yah..


Ayah : [ ayah aku pun duk lyn gak ak..hihi..]..hmm..lps lusa..tulat..lps tulat..tonggeng..pastu..bau busuk taik rusa..pastu berulat taik anjing..


Aku :????

Ayah : btul la..cube kire ngn tgn..cukup 7 hari..

Aku : [ sambil kira dgn jari ]..hari ini, esok, lusa, tulat, tonggeng, bau busuk taik rusa, berulat taik anjing.. ..wahh..betul la yah..bru adik tau..hihii..


p/s : aku kompius samada ayah aku bergurau atau tidak..tp jika semue org da tau...ini menunjukkan aku mmg kuno ( ketinggalan zaman betol )..huuwaaaaaaa...

No comments:

Post a Comment

Lain dari lain punya cerita

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...