Friday, 30 March 2012

Allah lebih tahu....

Bismillahirahmanirrahim....
Syukur sgt kerana ak dpt mengharungi satu hari ini dgn jayanye...exm pun da abis...so boleh kite enjoy rest kan minda....

so,,...rancangan aku mlm ni mkn ngn roomate.... arini aku di ajak oleh roomate aku utk mkn kt luar ... memandangkan kitorg lps ni da x jumpe sbb ak akn start membusy kan dri di tmpt praktikal so kitorg abis kan masa g mkn mlm sme2...
so...dlm tgh siap2 nk g kuar..tetibe aku trnmpak bungkusan kek kt ats meja..bile pikir2 balik bukan ari jadi aku pun..emm.musykil2..
last2 aku tnye je roomate aku...and then die punn ckp kt aku nk smbut befday classmate die..ok fine..igt kan mkn berdua je..so..xpe..ramai2 pun syok gak..

so..dlm kete ade 5 org...so roomate aku ckp ade lg stu kete follow..ok fine..da terbayang mcm bnyak je classmate kwn aku ni..sah2 aku x kenal diorg..huhu..
sampai je kt tmpat mkn tu...tgk sebaris meja kosong,..nmpaknye diorg mmg da booking awl2..yg peliknye..ade lg dlm 10 kerusi tidak diisi...pelik mmg pelik..x sangka rupe2 nye...teruna2 jejaka idaman dtg..perghhhh...sabor jela....rupenye mlm tu smue  classmate trmasuk laki dtg nk wat surprise party kt kwn diorg..ok fine..mmg aku xde kene mengena ngn majlis tu..semue org dtg kt ctu...trkejut tgk aku....dlm hati diorg ' sape minah ni..x pernah jumpe pun kt kelas...'..ok fine ...mmg x jumpe sbb aku kos lain ye..mmg mlm ni trpaksa menebal kan muke...
so mlm ni aku hanya mkn..diam...dgr diorg sembang...dan senyum je...
walaupun ade laki2 hensem cube utk buat lawak kt depan aku..xpe..gelak je....tp....aku berjaya mkn smpai abis dan siap tapau lg..kihkih...dan..arini aku dpt abis kan mlm ni dgn mendengar perbualan org...hihii....winkwink...

p/s : apa yg kite rancang x semestinye menjadi kerana Allah telah rancang yg terbaik buat kite...peace no war..






4 comments:

  1. Wahh..ramainya pi makan lepas semua exam da abis. Mesti syiok n happening kan ! =)

    ReplyDelete
  2. wktu exm duk dlm bilik menelaah bgai nk gile..abis exm buku semue cmpak merata2..hihhii

    ReplyDelete
  3. Rindu zaman stdy dlu....tmbah time xtdo mlm last mint bru nk bka buku..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup...btoi tu...zaman belajar la zaman yg best skli..,..nak2 kalo time assgnmnt berlmbak..buat last minit punye..hihhii..=)

      Delete

Lain dari lain punya cerita

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...